Facebook Pixel
KÕIK TOOTED
  1. 1. Määratlused
    • 1.1 Müüja on Manola MB. Juriidilise isiku kood 306402133, käibemaksukohustuslase kood LT100016279411. Müüja kontaktandmed. +370 656 35353, e-post info@outpro.ee.
    • 1.2"E-pood" - veebipood aadressil www.outpro.ee
    • 1.3"Klient" - isik, kes tellib või ostab kaupu e-poest.
    • 1.4 "Tööpäev" - iga nädalapäev, mis pole laupäev, pühapäev või riigipüha, sest need päevad on Eestis kehtiva õiguse kohaselt vabad päevad.
    • 1.5 Isikuandmed - ostja andmed, ms on täpsustatud privaatsuspõhimõtetes.
    • 1.6 Privaatsuspoliitika - müüja kinnitatud dokument, mis sisaldab isikuandmete kogumise, akumuleerumise, töötlemise ja säilitamise põhisätteid ja muid veebipoe kasutamisega seotud aspekte.
    • 1.7 Tingimused - käesolevad tingimused veebipoest kaupade ostmiseks.
    • 1.8 Konto - konto, mis luuakse ostja registreerumisel veebipoes ning millel säilitatakse ostja esitatud isikuandmeid ja andmeid ostja tehtud tellimuste kohta veebipoest.
  2. 2. ÜLDSÄTTED
    • 2.1 Käesolevad tingimused moodustavad õigusdokumendi, mis on siduv nii ostja kui ka müüja jaoks. Tingimused hõlmavad ostja ja müüja õiguseid ja kohustusi, muid müügi-ostulepingu tingimusi ja veebipoest ostmise tingimusi. Soovitame tingimused ja privaatsuspõhimõtted hoolikalt läbi lugeda ja endale selgeks teha. Kui te ei nõustu tingimuste ja privaatsuspõhimõtetega, siis peaksite hoiduma veebipoe kasutamisest.
    • 2.2 Järgmistel isikutel on õigus osta kauba veebipoest:
      • 2.2.1õigus- ja teovõimelised füüsilised isikud, st vähemalt 18aastased isikud, kelle õigus- ja teovõimet pole kohtu poolt piiratud;
      • 2.2.2alaealised vanuses 14–18, kellel on vanemate või hooldajate nõusolek, välja arvatud juhul, kui nad kasutavad oma sissetulekut iseseisvalt;
      • 2.2.3 volitatud esindajate kaudu tegutsevad juriidilised isikud;
      • 2.2.4 eespool nimetatud isikute volitatud esindajad.
    • 2.3 Veebipoes tellimust esitades kinnitab ostja, et tal on õigus veebipoest kaupa osta.
    • 2.4 Kaup loetakse tellituks, kui Ostja saab Ostja e-posti aadressilt kinnituse, et Müüja on alustanud tellimuse täitmist.
  3. 3. OSTJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
    • 3.1 Seaduslik taganemisõigus

      Veebipoest ostu sooritanud ostjal on tarbijana õigus lepingust 30 päeva jooksul taganeda ilma põhjusi esitamata. Taganemisperiood aegub 30 päeva pärast päeva, mil ostja või ostja märgitud kolmas isik, kes ei ole vedaja, saab kauba füüsilise valduse, või ühes tellimuses olevate ent eraldi tarnitud kaupade puhul 30 päeva pärast seda, kui ostja või ostja märgitud kolmas isik, kes ei ole vedaja, saab viimase kauba füüsilise valduse.

      Taganemisõiguse kasutamiseks võib Ostja esitada sellekohase teabe, logides sisse oma kontole ja esitades tagastamisandmed jaotises "Tagastused". Kui Ostja on ostnud toote ilma kontot registreerimata, võib Ostja teavitada toote tagastamisest, esitades teabe vastuses tellimuse kinnitamiseks saadud e-kirjale või registreerides tagastuse saatja süsteemi kaudu. Et vältida taganemisperioodi vahelejäämist, piisab, kui Ostja teatab taganemisõiguse kasutamise kavatsusest enne taganemisperioodi lõppu.

      Kui Ostja otsustab kasutada õigust müügilepingust taganeda, tagastab Müüja Ostjale kogu kauba eest saadud summa 14 päeva jooksul alates Ostja müügilepingust taganemise teate kättesaamisest. Kui kaup tagastatakse muul viisil kui tingimuste punktis 3.5 sätestatud viisil, kannab ostja tagastamisega seotud otsesed kulud. Tagastamine toimub sama makseviisi abil, mida Ostja kasutas esialgse maksetehingu puhul, kusjuures raha tagastatakse Ostja kontole, millelt kauba eest tasuti.

      Raha tagastamiseks kasutatakse sama meetodit, mida ostja kasutas kauba eest tasumiseks – raha kantakse tagasi ostja pangakontole, millelt tehti makse kauba eest tasumiseks. Müüja ei võta vastutust tagastatud kaupade eest raha tagasimaksmise ebaõnnestumise või viibimise eest, kui ostja on esitanud tagasimakse tegemiseks valed andmed. Ostja saadab kauba tagasi või viib kauba mõnda veebipoe veebisaidil loetletud poodidest (kui on) koheselt, aga hiljemalt 30 päeva jooksul pärast päeva, mil ostja saatis müüjale taotluse lepingu tühistamiseks.

      Müüja ei maksa hüvitist enne, kui on kauba kätte saanud või kui ostja on esitanud tõendi kauba tagasisaatmise kohta, olenevalt sellest, kumb juhtub varem. Ostja vastutab kauba väärtuse vähendamise eest seoses toimingutega, mis ei ole eseme liigi, omaduste ja funktsioonide tuvastamiseks vajalikud.

    • 3.2 Kauba tagastamise tingimused punkti 3.1. kohaselt Ostja võib kasutada eespool punktis 3.1. nimetatud õigust, kui täidetud on järgmised tingimused:
      • 3.2.1 – ese ei ole kahjustatud ja selle välimus ei ole oluliselt muutunud;
      • 3.2.2 – eset ei ole kantud ja see on säilitanud tarbeomadused;
      • 3.2.3 – ese tagastatakse vigastamata kujul koos kõikide seesmiste ja välimiste siltide, kaitsekiledega ja muu sellisega, mis olid eseme küljes selle ostmise ajal, st selliseid silte, kilesid jm ei ole ära lõigatud või eemaldatud. Kui sildi eemaldamine oli vajalik kauba visuaalseks ülevaatamiseks, on müüjal õigus keelduda siltideta kauba vastuvõtmisest, kui müüja suudab tõestada, et siltide tagasipanemisega kaasnevad lisakulud (uue sildi tootmine ja kinnitamine) või sildi tagasipanemine on võimatu ja toote algupära kaob. Kui ostja kasutab punkti 3.1. alusel õigust lepingust taganeda, ei ole ostjal õigus tagastada punktis 3.1. sätestatud korra alusel kaupa, mis eemaldati kättetoimetamise järel pakendist ja mille tagastamine on sobimatu tervislikel või hügieeniga seotud põhjustel, näiteks ujumisriiete ja aluspesu ja muude samalaadsete toodete puhul.
    • 3.3 Suuruse muutmine
      Kui ostja vajab eset teises suuruses, võib ostja eseme tagasi saata ja raha tagasi saada ning võib tellida eseme endale sobivas suuruses, välja arvatud teatavate toodete puhul, mida ostjal pole seaduse alusel õigust vahetada/tagastada. Sellisel juhul tagastab ostja vales suuruses oleva eseme ja kehtivad muud punktides 3.1.-3.2. sätestatud tingimused.
    • 3.4 Õigus tagastada vigane toode
      Ostjal, kes on kauba ostnud, on õigus esitada Müüjale pretensioone 2 aasta jooksul alates kauba üleandmisest Ostjale, kui kaup osutub defektseks. Sellisel juhul peab Ostja võtma ühendust Müüjaga e-poe jaotises "Meist" märgitud e-posti aadressil või telefoninumbril ning esitama andmed oma nime, kauba tagastamise põhjuse, tellimuse numbri või kauba eest tasumist kinnitava arve numbri, kontaktandmed (telefoni nr. või e-posti aadress), pangakonto number ja selle panga nimi, kus kontot peetakse, kood, kui Ostja poolt esitatud nõue nõuab Ostja poolt kauba eest makstud raha või osa Ostja poolt kauba eest makstud raha tagastamist Ostja kontole ning üks järgmistest nõuetest:
      • 3.4.1 puuduste kõrvaldamine (asja parandamine);
      • 3.4.2 vigase toote asendamine õige kvaliteediga tootega;
      • 3.4.3 vähendada toote hinda;
      • 3.4.4 tagastab makstud hinna.
      Kaup loetakse hea kvaliteediga kaubaks, kui see sobib tavaliseks kasutamiseks nagu teised samaliigilised kaubad. Samuti on kauba kvaliteet ja omadused sellised, mida võib eeldada teistelt samaliigilistelt kaupadelt. Veebipoes müüdavad kaubad võivad olla valmistatud looduslikest materjalidest. Mõningaid omadusi, nagu näiteks triibude, kudumi tekstuuri või värvi erinevused, ei käsitleta puuduste või vigadena. Kaupade valmistamiseks valitakse ainult kõige kvaliteetsemad materjalid, kuid nende loomulikud omadused on vältimatud ja neid tuleks aktsepteerida kui osa kauba individuaalsest välimusest. Soovi korral võib kauba tagastada Manola MB -i poolt hallatavates kauplustes, nagu on märgitud e-poe veebilehel, samuti võib kauba saata iseteeninduslike pakiautomaatide või kulleriga. Müüja vaatab tagastatud toote hoolikalt üle ja teavitab Ostjat tema e-posti aadressil mõistliku aja jooksul, andes teavet selle kohta, kas üks käesolevas punktis nimetatud Ostja nõuetest on täidetud. Kui Ostja taotleb tagasimaksmist ja see taotlus on põhjendatud, tagastatakse Ostjale osa või kogu kauba eest makstud hind. Tagastamine toimub pangaülekandega.
    • 3.5 Tagastamisviisid
      Klient võib kauba tagastada e-poe veebilehel märgitud Müüja kauplustesse (e-poe poolt pakutava tavapärase odavaima kättetoimetamise viisiga), saates selle iseteeninduslike pakiautomaatide kaudu või kulleriga. Kaupluses ja iseteenindusterminali kaudu toimuv tagastamine on tasuta, samas kui kulleriga tagastamise eest tuleb tasuda 5 eurot, mis arvatakse maha kliendile tagastatud kauba eest makstavast tagasimakse summast. Kui tegemist on kauba vahetusega, siis on nii tagastamine kui ka terminalis toimuv kättetoimetamisteenus tasuta.
    • 3.6 Ostja maksab kaupade eest ja võtab need vastu tingimustes sätestatud korra kohaselt. Kui ostja keeldub kohale toodud kaupa ilma mõjuva põhjuseta vastu võtmast, siis tasub ostja müüja taotluse korral kaupade tagastamiskulud. Kui ostja ei võta kaupa vastu kulleriga kokkulepitud ajal, hüvitab ostja ka kulleri kulud.
    • 3.7 Klient kohustub kaitsma ja mitte avaldama kolmandatele isikutele konto sisselogimisandmeid. Ostja vastutab talle antud Konto sisselogimisandmete säilitamise eest, samuti kõigi toimingute eest (andmete edastamine, tehtud tellimused, kasutajate kommentaarid jne), mis on sooritatud Veebipoes pärast Kontole sisselogimist, ning sellest tulenevate tagajärgede eest. Kui Ostja kaotab konto sisselogimisandmed, peab ta sellest viivitamatult teavitama Müüjat telefoni või e-posti teel punktis "Kontakt" märgitud numbril või e-posti aadressil.
    • 3.8 Ostja peab tagama, et veebipoes esitatud ostja andmed on täpsed, õiged ja täielikud. Kui need andmed muutuvad, siis peab ostja neid jaotises „Minu konto“ (My Account) uuendama või teatama müüjale vastavast muudatusest telefoni või e-posti teel, kasutades veebisaidi jaotises „Abi ja teave“ (Help and information) esitatud kontaktandmeid. Müüja ei võta ühelgi juhul vastutust ostja või kolmanda isiku kantud kahjude eest, mis on tingitud ostja suutmatusest esitada kehtivaid ja/või täielikke isikuandmeid või uuendada/täiendada oma isikuandmeid, kui need on muutunud. Kui ostja on veebipoe kasutamise eesmärgil esitanud kolmandate isikute andmeid, vastutab ostja nende andmete esitamise ja kasutamise seaduslikkuse eest.
    • 3.9Veebipoest ostetud kaupadega seotud probleemide korral võib ostja pöörduda müüja poole telefoni või e-posti teel, kasutades veebipoe jaotises „Abi ja teave“ (Help and Information) esitatud kontaktandmeid. Ühtlasi võib ostja esitada avalduse/kaebuse tarbijavaidluste komisjonile (Endla 10A, 10142 Tallinn, tel 6201 707, e-post: avaldus@komisjon.ee, veebisait: www.komisjon.ee) või täita avalduse tarbijavaidluste veebipõhise lahendamise platvormil veebisaidil ec.europa.eur/odr/.
  4. 4. MÜÜJA ÕIGUSED JA KOHUSTUSED
    • 4.1 Müüja lubab ostjal kasutada veebipoe teenuseid – veebipoe töötingimused on sätestatud käesolevates tingimustes ja muudes veebipoes avalikustatud tingimustes.
    • 4.2 Kui ostja on kauba eest tasunud, aga ostjaga ei ole võimalik ostja valitud kättesaamisviisi kaudu ühendust saada, siis ostja tellimus tühistatakse ja see tagastatakse müüjale.
    • 4.3 Müüja toimetab kauba ostja valitud meetodi alusel ostjale käesolevate tingimuste kohaselt.
    • 4.4 Juhtudel, kui Müüja ei saa veebipoest tellitud kaupu tarnida tarnijatega seotud ettenägematutel põhjustel või kauba lõppemise tõttu, on Müüjal õigus lõpetada ostu-müügileping, andes Ostjale sellest teada. Sellisel juhul võib Müüja pakkuda Ostjale mõnda muud sama või kõrgema kvaliteediga ja väärtusega eset, teatades sellest Ostjale ühe nende poolt antud kontaktandmetest. Kui Ostja keeldub tellimuses toodet asendamast tagastab Müüja Ostja poolt tasutud summa 14 tööpäeva jooksul Ostja kontole, millelt makse sooritati.
    • 4.5 Müüja jätab endale õiguse eemaldada veebipoest igal ajal ükskõik millised kaubad ja muuta veebipoes olevat teavet või see eemaldada. Müüja teeb kõik endast oleneva, et täita kõik ostja tellimused, aga esineda võib ka erandlikke olukordi, mil tellimus tuleb pärast selle kinnitamist tühistada; müüja jätab endale õiguse tellimused igal ajal tühistada.
    • 4.6 Kui ostja otsustab müügi-ostulepingu tühistada ja annab sellest müüjale teada käesolevate tingimuste punktis 3 sätestatud korra kohaselt, maksab müüja ostjale tagasi ostja makstud summa tingimuste punktis 3 sätestatud korra kohaselt.
    • 4.7 Kui ostja rikub veebipoe kasutamisel käesolevaid tingimusi, proovib kahjustada veebipoe toimimise stabiilsust ja turvalisust või rikub muul viisil Leedu õigust, siis on müüjal õigus piirata ostja võimalust veebipoodi kasutada ja müüja võib ostja konto ilma hoiatuseta tühistada. Müüja ei vastuta ühelgi juhul mis tahes kahju eest, mis on põhjustatud veebipoe või veebisaitide, millele veebipoes toodud lingid viivad, kasutamise või nendelt sisu allalaadimisega seotud rünnakust infosüsteemide vastu, viirusest või muust tarkvarast, kahjurvarast või muust, mis võib mõjutada veebipoodi kasutavate isikute arvuteid, IT-seadmeid, andmeid või materjale.
    • 4.8 Kui veebipoes on lingid teistele veebisaitidele ja kolmandate isiku teabele, siis on need lingid esitatud üksnes teabe jagamise eesmärgil ja müüja ei kontrolli neid veebisaite olenemata nende sisust ja seal esitatavast teabest. Seega ei võta müüja vastutust selliste linkide kasutamisega kaasneva kahju eest.
  5. 5. TELLIMUSED
    • 5.1 Tellimuse tegemise hetkel veebipoes täpsustatud kauba hind on lõplik ja siduv nii ostja kui ka müüja jaoks, välja arvatud ilmselgete vigade puhul. Kui müüja tuvastab, et ostja tellitud kauba hind on vale, siis teatab müüja sellest ostjale esimesel võimalusel, et ostja saaks otsustada, kas kinnitada tellimus õige hinnaga või see tühistada. Kui müüja ei saa ostjaga ühendust, siis loetakse tellimus tühistatuks ja ostjale makstakse tagasi kõik ostja tasutud summad. Hinnad võivad igal ajal muutuda, aga need muudatused ei mõjuta tellimusi, mille kohta müüja on saatnud tellimuse kinnituse, välja arvatud eespool toodud asjaoludel. Kõik veebipoes esitatud hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub kättetoimetamise tasu, mis sõltub valitud kättetoimetamis- ja makseviisist.
    • 5.2 Ostja võib veebipoest kauba tellida ja osta, kasutades üht järgmistest meetoditest:
      • 5.2.1 registreerides veebipoe kasutajaks ja luues endale konto. Ostja peab esitama kõik registreerimiseks vajalikud andmed. Ostja võib kontole sisse logida, kasutades registreerimisel esitatud e-posti aadressi ja oma salasõna;
      • 5.2.2 kasutajaks registreerumata, millisel juhul esitab ostja oma eesnime, perekonnanime, e-posti aadressi, telefoninumbri ja aadressi kauba kättetoimetamiseks.
    • 5.3 Ostjale saadetakse tellimuse kinnitus kauba tellimisel täpsustatud e-posti aadressile.
  6. 6. HINNAD JA TASUMINE
    • 6.1 Kaupade eest tasumine toimub maksekaardiga (Visa, Maestro või Mastercard), elektroonilise pangalingi (Paysera, Montonio, Klix), otsese pangaülekandega või kaardimaksega vedajale.
    • 6.2 Ostja kohustub kauba eest viivitamatult tasuma, välja arvatud juhul, kui on valitud "Tasumine kauba kättesaamisel". Alles pärast seda, kui Ostja on tellimuse eest tasunud, vormistatakse kauba tellimus.
    • 6.3 Tellimuse kättesaamisel identifitseeritakse ostja kaart, et kontrollida, kas kaardil on maksetehingu sooritamiseks piisavalt vahendeid.
    • 6.4 Klõpsates tellimuse kinnitamisel valikule „Maksa“ (Pay), kinnitab ostja, et on maksekaardi omanik.
    • 6.5 Kaardi väljastaja kontrollib maksekaarti ja identifitseerib selle, aga kaardi identifitseerimise ebaõnnestumise korral ei vastuta müüja sellest tingitud viivituste või kättetoimetamise ebaõnnestumise eest.
    • 6.6 Ostja nõustub müüja väljastatud elektrooniliste arvetega.
  7. 7. KAUBA KOHALETOIMETAMINE JA KÄTTESAAMINE
    • 7.1 Veebipoest kaupa ostes valib ostja kättetoimetamisviisi ja esitab täpse aadressi kauba kohaletoimetamiseks.
    • 7.2 Kui ostja ei saa kaubale ise järele tulla ja kaup on toimetatud ostja täpsustustes esitatud aadressile, siis ei ole ostjal õigust väita, et kaup toimetati valele saajale.
    • 7.3 Selles veebipoes pakutavaid kaupu on võimalik tarnida kogu Euroopa Liitu.
    • 7.4 Kättetoimetamisviisid ja tasud:
      • 7.4.1 DPD iseteenindusterminalide kaudu: tasuta, kui tellimuse summa on 70 eurot või rohkem, vastasel juhul 3,99 eurot*.
      • 7.4.2 kulleriga: alates 70 euro suuruste tellimuste puhul tasuta, muidu 4,99 eurot*.
      * Hinnad võivad muutuda olenevalt partnerite kehtivatest pakkumistest. Kättetoimetamishind kehtib ühe tellimuse kohta. Täpne kättetoimetamistasu täpsustatakse veebipoes enne tellimuse kinnitamist. Kättetoimetamistasu ei muutu pärast tellimuse kinnitamist.
    • 7.5 Kohaletoimetamine ELi riikidesse, välja arvatud Leetu ja Lavia, maksab 19,99 eurot. Üle 200 euro suuruste tellimuste puhul on tarne ELi riikidesse tasuta.
    • 7.6 Tarneaeg Eesti 3 - 6 tööpäeva Tarneaeg on ligikaudne ja võib erineda sõltuvalt asjaoludest, nagu pühad jms. Müüja on vabastatud vastutusest tarnetähtaegadest mitte kinnipidamise eest, kui kaupa ei toimetata Ostjale kätte või ei toimetata õigeaegselt Ostja süü tõttu või Ostjast mitteolenevate asjaolude tõttu.
    • 7.7 Ostja kontrollib kauba kättesaamisel kauba seisukorda (et välispakendil ei oleks kahjustusi) ja annab oma allkirja kauba üleandmis- ja vastuvõtmisdokumendile. Kui ostja annab oma allkirja üleandmis- ja vastuvõtmisdokumendile, loetakse tellimus üleantuks nõuetekohases seisukorras. Kui ostja märkab pakendil kahjustusi (pakend on kortsus, märg või muul viisil kahjustada saanud), siis märgib ostja selle tellimuse üleandmis- ja vastuvõtmisdokumendile; kui tellimus tuuakse kohale kulleriga, siis väljastatakse pakendi kahju kohta aruanne ja müüjale teatakse kahjustustest. Kui ostja ei võta vastavaid meetmeid, on müüja vabastatud vastutusest kaubale tekitatud kahju ja mittetäieliku tellimuse kättetoimetamise eest, kui selline mittevastavus on kauba visuaalsel kontrollil tuvastatav. Kui ostja toob kauba ära iseteeninduslikust pakiautomaadist ja märkab mittevastavust, siis teatab ostja sellest koheselt müüjale.
    • 7.8 Veebipoes müüdava kauba omadused on täpsustatud kõikide kaupade kohta esitatud kirjelduses. Müüja ei vastuta ostja kasutatava monitori omaduste tõttu ilmnevate mittevastavuste eest veebipoes oleva kauba värvi, kuju ja muude omaduste ning kauba tegeliku suuruse, värvi ja omaduste vahel.
  8. 8. ISIKUANDMETE TÖÖTLEMINE
    Pirkėjo pateikti asmens duomenys bus tvarkomi pagal privatumo politiką.
  9. 9. LÕPPSÄTTED
    • 9.1 Müüja jätab endale õiguse käesolevaid tingimusi ja muid nendega seotud dokumente muuta ja täiendada. Tingimuste muudatused ja lisad jõustuvad alates kuupäevast, mil need veebipoes avalikustatakse. Kui ostja ei nõustu tingimuste uue versiooniga, on ostjal õigus muudatustest ja lisadest lahti öelda, aga sellega loobub ostja veebipoe kasutamise õigusest. Kohaldatakse seda tingimuste versiooni, mis kehtib tellimuse esitamise ajal.
    • 9.2 Pooled vabastatakse oma kohustuste täitmisest käesolevate tingimuste alusel, kui nende kohustuste täitmist takistavad ettenägematud asjaolud, mille üle pooltel puudub kontroll vastavalt õigusaktides sätestatule. force majeure
    • 9.3 Veebipoe tekstide ja graafikasisu kõik autoriõigused ja muud intellektuaalomandi õigused kuuluvad müüjale või kolmandast isikust sisupakkujale. Veebipoe sisu kasutamine ja jagamine ilma müüja eelneva kirjaliku nõusolekuta on keelatud.
    • 9.4 Müüja ei võta riske ning on vastutusest tingimusteta vabastatud juhul, kui ostja ei kasuta talle antud võimalust end käesolevate tingimustega hoolikalt kurssi viia.
    • 9.5 Käesolevatest tingimustest tulenevatele õigussuhetele kohaldatakse Eesti õigust. Tingimuste rakendamisest tulenevad vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Eesti õiguses ettenähtud korra kohaselt.
    • 9.6 Veebipoodi kasutavad isikud on nõus asjaoluga, et suhtlus müüjaga toimub peamiselt elektroonilisel teel. Müüja võtab ostjaga ühendust e-posti teel või avaldab esitatava teabe veebipoe veebisaidil. Ostja saadab kõik teated ja päringud e-posti teel või helistades veebipoe jaotises „Meie kohta“ (Help and information) esitatud telefoninumbril.

 

Uuendatud ja kehtiv alates 2023.02.01